سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران:

نگاه بلند مسوولان فولاد آینده فوتبال ساحلی  را از آن  هرمزگان می کند



اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با حضور در دفتر امور ورزش فولاد هرمزگان در خصوص برنامه های آینده این شرکت در رشته فوتبال ساحلی و توسعه آن به تبادل نظر پرداختند.

      
به گزارش صبح ساحل، نادری، سرمربی تیم فوتبال ساحلی کشورمان گفت: به واقع برنامه ریزی فولاد هرمزگان و توجه به تمامی رده های سنی و پایه سازی صورت گرفته در فولاد هرمزگان نشان از اندیشه و فکر درست پشت آن است.
وی بیان داشت: نگاه بلند مدیران فولاد هرمزگان و تفکر صحیح در جهت توجه به استعدادها و همچنین اهداف رشد زیر ساخت ها در هرمزگان آینده فوتبال ساحلی کشورمان را از آن فولاد هرمزگان می کند.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی ایران گفت: از این برنامه ریزی درست و نگاه صحیح شگفت زده شده ام و اگر نیاز به هرگونه کمکی در جهت رشد و توسعه فوتبال ساحلی نیاز باشد به طور حتم در کنار فولاد هرمزگان خواهیم بود.
وی اظهار داشت: با توجه به درخواست فولاد هرمزگان و سابقه عالی در میزبانی ها پیش از جام جهانی میزبان تیم بلاروس در بندرعباس خواهیم بود تا چند دیدار تدارکاتی را انجام دهیم.  کیکاوس ندائی، معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان گفت: با توجه به نوارساحلی وسیع و مرز دریایی گسترده هرمزگان در رشته های آبی ساحلی همچون فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی و قایقرانی ورود جدی داشته و داریم. وی بیان داشت: در رشته فوتبال ساحلی حرکت گام به گامی را شروع کرده ایم و در آینده ای نزدیک به طور حتم به قطب فوتبال ساحلی کشور تبدیل خواهیم شد.
معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت : به واقع استعدادهای فراوانی در بحش فوتبال ساحلی در هرمزگان وجود دارد که با برنامه ریزی صحبح واحد ورزش فولاد هرمزگان به زودی با همکاری سایر شهرستان های هرمزگان پایگاه های استعدادیابی فولاد هرمزگان در رشته فوتبال ساحلی دایر خواهد شد.
وی گفت: به دنبال ایجاد یک زیرساخت استاندارد بین المللی فوتبال ساحلی در بندرعباس هستیم که با همکاری شهرداری بندرعباس این موضوع به زودی عملی خواهد شد.
نادری، رحیمی و مهین دوست اعضای کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به دعوت باشگاه فولاد هرمزگان و جهت استعدادیابی نیز در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی امیدهای کشور در بندرعباس حضور دارند.

    

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها